هیپرلیپیدمی در سندرم نفروتیک: آسیب دیدگی درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هیپرلیپیدمی در سندرم نفروتیک: آسیب دیدگی درمان

در حال حاضر بیشتر و بیشتر مردم در مورد سندرم نفروتیک نگران هستند گروهی از بیماری های کلیه است و توسط پروتئین شدید، hypoproteinemia، چربی خون و ادم آشکار می شود. در اینجا، ما از آسیب و درمان چربی خون در سندرم نفروتیک در حال حاضر. اگر بیمار یا Nying این سوال علاقه مند؟، شما می توانید مقاله زیر با ما با هم به عنوان خوانده شده. هر گونه سؤال، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما پاسخ شما به زودی.

؟ آسیب هیپرلیپیدمی در سندرم نفروتیک چیست؟

لطمه چربی خون می تواند به صدمه به عملکرد کبد منجر شود، و چربی خون در دراز مدت می تواند کبد چرب ایجاد کند. علاوه بر این، ساختار کبد نیز ممکن است تغییر کند، که می تواند عملکرد کبد را مختل کنند.

آسیب دو، چربی خون نیز ممکن است فشار خون بالا، که همچنین می تواند به ترومبوز مغزی و آمبولی مغزی کمک می شود.

آسیب سه چربی خون می تواند به بیماری عروق کرونر قلب است که بزرگترین قاتل جهان منجر شود.

خسارت چهار چربی خون بالا نیز می تواند عروق کرونر آسیب و علت اسکلروز عروق.

چگونه برای درمان چربی خون در سندرم نفروتیک به طور موثر؟

برای خسارت هیپرلیپیدمی، ما می توانید ببینید که بسیار خطرناک است که ما برای درمان زمان به منظور جلوگیری از خطر زندگی است. اول، ما می توانیم برخی داروهای موثر برای کنترل چربی خون بالا استفاده کنید، و جلوگیری از عوارض. دوم، چرا که ریشه و علت چربی خون بالا سندرم نفروتیک است، ما باید به این بیماری آغاز می شود. در چین، ما "چهار" یک "،" درمان خاص انتخاب خوبی برای شما می باشد. در میان این درمان، اثر طب میکرو چینی Osmotherapy واضح است، و این درمان با هدف ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب مواد مضر. علاوه بر این، دیگر مواد مخدر و درمان در این درمان نیز نقش مهمی در درمان بیماری ایفا می کند.

از مقدمه فوق، باید نتیجه بگیریم که ما باید به توجه به چربی خون در سندرم نفروتیک، و بی درنگ و درمان موثر ضروری است برای جلوگیری از عوارض و یک زندگی بهتر است. هر چیز مشخص نیست، شما می توانید از پزشکان ما در خط مشورت و یا یک پیام در زیر در هر زمان. بهترین آرزوها!





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، چربی خون، آسیب درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 2553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: